ΝΕΑ

Το Spotify έγινε η πρώτη πλατφόρμα ροής με περισσότερους από 200 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή

Το Spotify συνεχίζει να κυριαρχεί ως η πιο δημοφιλής πλατφόρμα ροής μουσικής με συνδρομή, έχοντας πρόσφατα γίνει η πρώτη με πάνω από 200 εκατομμύρια πελάτες που πληρώνουν. Σύμφωνα με την έκθεση κερδών του 4ου τριμήνου 2022 της εταιρείας 205 εκατομμύρια χρήστες έκαναν streaming περιεχομένου με λογαριασμούς Spotify Premium, σημειώνοντας αύξηση 14 τοις εκατό από τα δεδομένα που καταγράφηκαν το 2021. Επιπλέον 295 εκατομμύρια ακροατές χρησιμοποίησαν το Spotify στο δωρεάν, μοντέλο βάσης που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.

Φυσικά, το τελευταίο ορόσημο του γίγαντα ροής έχει πολλά οικονομικά οφέλη: τα έσοδα από τις συνδρομές Premium αυξήθηκαν κατά 18 τοις εκατό στα 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ (2,41 δισεκατομμύρια £), ενώ τα έσοδα από διαφημίσεις αυξήθηκαν 14 τοις εκατό στα 449 εκατομμύρια ευρώ (400,4 εκατομμύρια £). Τα συνολικά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ (2,85 δισεκατομμύρια £), αύξηση 18 τοις εκατό.

Spotify

Παρόλα αυτά, το Spotify ανακοίνωσε πρόσφατα ότι σχεδιάζει να περικόψει το 6% του εργατικού δυναμικού του – έως και 600 υπαλλήλους, συν τον υπεύθυνο περιεχομένου Dawn Ostroff – μέσα στους επόμενους μήνες. Σε ένα εσωτερικό υπόμνημα προς το προσωπικό, ο διευθύνων σύμβουλος Daniel Ek είπε ότι η εταιρεία αναδιαρθρώνεται για να προωθήσει την «ταχύτητα», γράφοντας: «Καθώς εξελισσόμαστε και μεγαλώνουμε ως επιχείρηση, έτσι πρέπει να είναι και ο τρόπος εργασίας μας, παραμένοντας πιστοί στις βασικές μας αξίες».

Στην πιο πρόσφατη έκθεση κερδών του, η Spotify ισχυρίστηκε ότι υπέστη λειτουργική ζημία 231 εκατομμυρίων ευρώ (204 εκατομμύρια £), ενώ τα μικτά κέρδη της ανήλθαν σε 801 εκατομμύρια ευρώ (714 εκατομμύρια £). Εν τω μεταξύ, το Spotify κυκλοφόρησε πρόσφατα μια νέα δυνατότητα που ονομάζεται Playlist In A Bottle, επιτρέποντας στους χρήστες να δημιουργήσουν μια λίστα αναπαραγωγής που θα είναι προσβάσιμη μόνο μετά από ένα χρόνο