ΝΕΑ

Ένα αφιέρωμα του SOUNDIS στην υπέροχη Νατάσα Θεοδωρίδου

Τα πρώτα της βήματα, η σπουδαία πορεία της, οι συνεργασίες, τα παιδιά της

Από τη Δήμητρα Παντελάκη

Η Νατάσα Θεοδωρίδου γεννήθηκε και μεγάλωσε στους Αμπελόκηπους της Θεσσαλονίκης στις 24 Οκτωβρίου του 1970. Μικρή ήταν ένα ήσυχο κορίτσι που ποτέ δεν προκαλούσε προβλήματα στους γύρω της και έτσι συνέχισε και στην μετέπειτα ζωή της. Ταπεινή και συγκροτημένη με μαγευτική φωνή ξεκίνησε σπουδές στην κιθάρα σε Ωδείο της συμπρωτεύουσας μέχρι που ανακαλύπτει ότι θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με τον χώρο την μουσικής βιομηχανίας.

Σε ηλικία 18 ετών και έχοντας ενταχθεί μέσω πανελληνίων, στο τμήμα Δημοσιογραφίας στο πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης, τραγουδάει πρώτη φορά μπροστά σε κόσμο σε εκδήλωση του Ωδείου της, μαγεύοντας τους παρευρισκόμενους, μαζί και τον επιχειρηματία του γνωστού μαγαζιού «Ακρόαμα» που της προτείνει συνεργασία και έτσι ξεκινάει τα πρώτα της μουσικά βήματα.

Τον Αύγουστο του 1996, αποφάσισε να φύγει από τη Θεσσαλονίκη μαζί με την 3χρονή κόρη της, παρόλο που της ήταν δύσκολο, για να ακολουθήσει το όνειρο της, στην Αθήνα. Η Νατάσα έκανε την παρθενική της εμφάνιση στης Αθηναϊκές πίστες, εκείνη την χρονιά στις θρυλικές «Χάντρες»

μαζί με τον Λάμπη Λιβιεράτο, τον Αντώνη Ρέμο, τον Τριαντάφυλλο και τον Παντελή Καναράκη, με τον οποίο μοιραζόταν το καμαρίνι και έτσι δημιούργησαν μια δυνατή φιλία.

Η Νατάσα, πριν περάσει στην δισκογραφία καταφέρνει και γίνεται ιδιαίτερα γνωστή και στο αθηναϊκό κοινό, κερδίζοντας έτσι και το συμβόλαιο με την Sony Music και μαζί κυκλοφορεί και το ντουέτο: «Απ' τους δυο μας, κανείς», με τον Άρη Σαμολαδά.

Τον Οκτώβριο του 1996 κυκλοφόρησε και την πρώτη της δισκογραφική δουλειά με τίτλο «Νατάσα Θεοδωρίδου». Τα τραγούδια της γίνονται αμέσως επιτυχίες, καθιστώντας την καλύτερη πρωτοεμφανιζόμενη της χρονιάς στα βραβεία «Ποπ κορν», με τον δίσκο της να γίνεται πλατινένιος.

Από τα κομμάτια όπου ξεχώρισαν ήταν το «Μην γυρίσεις ξανά», ντουέτο με τον Τριαντάφυλο.

Η δεύτερη προσωπική δουλειά της δεν αργεί να έρθει. Η «Δεύτερη αγάπη», κυκλοφόρησε το 1997 και διέψευσε όσους πίστευαν πως ήταν «φρούτο εποχής». Τα τραγούδια της, γίνονται «ύμνοι» με αποκορύφωμα το ντουέτο με τον Πασχάλη Τερζή, το «Δεν θέλω τέτοιους φίλους», που αποτελεί σταθμό στην καριέρα της με την Νατάσα να μην αργεί να βάλει άλλο έναν πλατινένιο στη συλλογή της.

Η μία επιτυχία έρχεται μετά την άλλη και δεν αργεί η Νατάσα να πάρει (δικαιωματικά) τον τίτλο: «Κυρία της πίστας» αφού είχε συνεργαστεί με σπουδαία ονόματα και ο κόσμος δεν έχανε βήμα της. Στα μουσικά βραβεία «Ποπ Κορν» του 2000, η Νατάσα είναι ένα από τα πρόσωπα της βραδιάς, αφού κερδίζει 2 βραβεία, αυτό του καλύτερου χορευτικού λαϊκού τραγουδιού («Που περπατάς»)

και του καλύτερου ντουέτου («Δεν θέλω τέτοιους φίλους»), αφήνοντας πίσω της πολύ γνωστά ονόματα.

Το 2000 κυκλοφορεί νέο album «Θα μιλήσω με τα αστέρια», όπου γίνεται και αυτό πλατινένιο και το τραγούδι «Απόψε να γράψεις λάθος»,

κάνει τον δίσκο περιζήτητο πριν ακόμα κυκλοφορήσει. Μέσα στο δίσκο έχει και δύο δυνατά ντουέτα, με τον Λάμπη Λιβιεράτο

και την Καίτη Γαρμπή,που το κομμάτι τους βραβεύεται ως καλύτερο ντουέτο στα «Ποπ Κορν 2000».

Το καλοκαίρι του 2001 έρχεται η τέταρτη δισκογραφική δουλειά της Νατάσας, το «Υπ' ευθύνη μου» και προσθέτει στην συλλογή της άλλον έναν πλατινένιο δίσκο. Στο δίσκο υπάρχει και ένα ντουέτο με τον Κώστα Δόξα, ονόματι «Μια φορά κι εσύ κάνε κάτι».

Εκείνη την χρονιά βραβεύεται ως η καλύτερη μοντέρνα λαϊκή τραγουδίστρια (μαζί με την Καίτη Γαρμπή) στα μουσικά βραβεία «Αρίων»!

Το φθινόπωρο του 2002 κυκλοφορεί το album της «Όλα να τα ζήσω από την αρχή» ,που γίνεται χρυσό αμέσως. Μετά από ένα μήνα κυκλοφορεί και η έκτη δισκογραφική δουλειά της «Τόση αγάπη πώς να χαθεί» που αρχικά γίνεται πλατινένια και μέσα σε λίγους μήνες γίνετε διπλά πλατινένια! Εκείνη την χρονιά η Νατάσα συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον Γιώργο Θεοφάνους και δημιουργούν μεγάλες επιτυχιες. Μερικά από αυτά είναι το «Φεγγάρι»,

οι «Δύσκολες στιγμές»,

το «Έλα που φοβάμαι», τραγούδια που έχουν αγαπηθεί και ακούγονται φανατικά ακόμα και τώρα.

Τον Οκτώβριο του 2003 η Νατάσα μπαίνει σε νέα μονοπάτια. Συγκεκριμένα συμμετέχει με τον δικό της τρόπο στον κινηματογράφο με το soundtrack της πολυβραβευμένης ταινίας «Πολίτικη Κουζίνα», στο τραγούδι της Ευανθίας Ρεμπούτσικα «Στα λιμάνια ανάψανε φωτιές». Το τραγούδι γίνεται αμέσως επιτυχία και κατακτά τις πρώτες θέσεις των ραδιοφωνικών charts. Το cd γίνεται πλατινένιο και βραβεύεται στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ως το καλύτερο soundtrack της χρονιάς.

Τον Νοέμβριο του 2003 μια χρονιά που μπορούμε να πούμε ήταν χρονιά σταθμός, για την Νατάσα, αφού κυκλοφορησε ένα πολυσυλλεκτικό διπλό album «Μια διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αθήνα», που περιέχει live ηχογραφήσεις της, μαζί με τραγούδια συνθετών που αποτέλεσαν πρότυπο γι’ αυτήν.

Το 2007 στην επέτειο τον 10 χρόνων της καριέρας της κυκλοφορεί τον δίσκο «Νατάσα» που καταφέρνει και γίνεται χρυσός.Από τον δίσκο ξεχώρισε η μπαλάντα «Πάλι»

και το ζεϊμπέκικο «Δε θέλω τίποτα».

Το 2008 και 2009 το «αντράκι», όπως χαρακτήριζαν την Νατασα στον χώρο, ξανά συναντιέται μουσικά με τον Γιώργο Θεοφάνους για τους δίσκους «Δίπλα σε σένα» και «Κόκκινη Γραμμή». Το κομμάτι «Κόκκινη Γραμμή» προκάλεσε μεγάλη αίσθηση και εκτοξεύτηκε στα ραδιόφωνα.

Το 2011-2012 η Νατάσα έκανε ντουέτο με την μεγάλη κυρία του ελληνικού τραγουδιού την Μαρινέλα, ‘Τα χατήρια’ το οποίο συμπεριλήφθηκε και στον δίσκο της «Απέναντι». Εκείνη την χρονιά η ερμηνεύτριες τραγούδησαν παρέα στη Θεσσαλονίκη κι έκαναν περιοδεία σε Γερμανία, Κύπρο, Αμερική και Αυστραλία.

Το 2012-2013 ήταν άλλη μια δημιουργική χρονιά για την Νατάσα, αφού συνεργάστηκε με την Έλενα Παπαρίζου και ηχογράφησαν παρέα το τραγούδι «Λάθος Αγάπες» που αποτέλεσε μεγάλο hit.

Συνεργάστηκε όμως και με τον Αντώνη Βαρδή στο δίσκο της «Σ’ αγαπώ».

Τον Απρίλιο του 2014 ταξιδεύει για την Κωνσταντινούπολη όπου πραγματοποιεί συναυλία με χιλιάδες θεατές, ενώ την ίδια περίοδο συμμετέχει σε αφιέρωμα για τον Βασίλη Τσιτσάνη.

Το 2015 η Νατάσα κυκλοφορεί τον δίσκο της «Μαζί με σένα», αλλά είναι μια κομβική χρονιά για εκείνη, αφού τον Οκτώβριο σταματάει η συνεργασία της με τη MINOS EMI και τον Απρίλιο του 2016 υπογράφει συμβόλαιο με την HEAVEN MUSIC.

Η τραγουδίστρια με την αλλαγή αυτή αποφασίζει να κυκλοφορήσει και να εγκαινιάσει την νέα της συνεργασία , το 2017 με τον δίσκο «Άστα όλα κι έλα», όπου έγινε και χρυσός.

Το 2018 κυκλοφορεί την 15η της δισκογραφική δουλειά «Ποτέ δεν έφυγα από ‘δω» που συμπεριλαμβάνει μέσα το ομωτιτλό τραγούδι,

όπως και την συνεργασία της με τον Κωνσταντίνο Αργυρό και πολλούς άλλους σπουδαίους καλλιτέχνες όπως τον Νίκο Βέρτη, τον Γιώργο Σαμπάνη, τον Πέτρο Ιακωβίδη κπλ που βοήθησαν στην σύνθεση των κομματιών.

Το 2019 η Νατασα κυκλοφόρησε δύο αγαπημένα κομμάτια το «Μην μου πεις για πάντα» και τον «Χαρτοπόλεμο» που και στα δύο την μουσική υπογράφει ο Γιώργος Σαμπάνης.

Μέσα στο 2020-2021 η Νατάσα κυκλοφόρησε αρκετά ερωτικά κομμάτια όπως το «Παραδόθηκα σε σένα», που στίχους και μουσική υπογράφει ο Πέτρος Ιακωβίδης και το «Για μένα».

Το τελευταίο κομμάτι που κυκλοφόρησε η Νατάσα είναι η «Έξαψη» που παρόλο που έχει κυκλοφορήσει μικρό διάστημα έχει γίνει αγαπητό και για μεγάλο διαστημα βρισκόταν στις τάσεις του Youtube. To συγκεκριμένο κομμάτι είναι το soundrack της σειράς «Εξαψη» του Mega και τους στίχους υπογράφει ο Βαγγέλης Μαρινάκης.

Η Νατάσα εκτός από σπουδαία ερμηνεύτρια, όπως γνωρίζουμε και από την μεγάλη πορεία της, είναι και μητέρα δύο κοριτσιών που όπως έχει εκμυστηρευτεί πολλές φορές σε συνεντεύξεις της, τους έχει τρελή αδυναμία. Η μεγάλη είναι η Χριστιάνα, από τον πρώτο της γάμο, που έχει τελειώσει νομική και το πάθος της είναι η ζωγραφική και η μικρή η Ανδριανού, που είναι από τον δεύτερο γάμο της και μόλις έκλεισε τα 18.

kores

Ένα από τα χόμπι της τραγουδίστρια, που το απέκτησε στην καραντίνα ήταν τα live που έκανε μέσα από το Instagram, για να κρατήσει συντροφιά στον κοσμό που βίωνε δύσκολες μέρες, μέσα από τα τραγούδια της.

Αυτή είναι η διαδρομή της σπουδαίας Νατάσας Θεοδωρίδου μέχρι στιγμής. Μια γυναίκα αγαπητή πολύ στο κόσμο, ιδιαίτερα συμπαθής και πάνω από όλα αναλλοίωτη όλα αυτά τα χρόνια. Κατάφερε να μπεί στα σπίτια μας, με τα τραγούδια της και να γίνει δικός μας άνθρωπος.