ΝΕΑ

Μεγάλη πτώση στις συνδρομές προβλέπει το Spotify μετά το κλείσιμο της πλατφόρμας στη Ρωσία

Από την Εριφύλλη Ράφτη

Το Spotify ανέστειλε την premium υπηρεσία στη Ρωσία αφού η χώρα ξεκίνησε τον πόλεμο της στην Ουκρανία. Μια κίνηση που η εταιρεία παραγωγής αναμένει να οδηγήσει σε απώλεια περίπου 1,5 εκατομμυρίου πελατών που πληρώνουν το πρώτο τρίμηνο του 2022. Αυτό λέει ο οικονομικός διευθυντής του Spotify, Paul Vogel, ο οποίος μίλησε στο Συνέδριο Τεχνολογίας, Μέσων και Τηλεπικοινωνιών 2022 της Morgan Stanley την Τετάρτη. Σύμφωνα με εκπρόσωπο του Spotify, η απώλεια της επιχείρησής της στη Ρωσία δεν είναι σημαντική. Συγκεκριμένα, η Ρωσία αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 1% των συνολικών εσόδων.

Στον απόηχο της στρατιωτικής επίθεσης της Ρωσίας στην Ουκρανία, το Spotify έκλεισε τα γραφεία του στη Ρωσία και απέσυρε περιεχόμενο από τα ΜΜΕ RT και Sputnik που συνδέονται με το Κρεμλίνο. Επίσης, έχει σταματήσει να δέχεται διαφημίσεις στη Ρωσία και δεν συλλέγει πλέον έσοδα από συνδρομές premium, είπε ο Vogel. Ωστόσο, η εταιρεία δεν απενεργοποιεί την πρόσβαση στην υπηρεσία εντός της Ρωσίας «για να επιτρέψει την παγκόσμια ροή πληροφοριών», όπως δήλωσε προηγουμένως το Spotify.

Με πληροφορίες από το Variety